نمایندگی نرم افزار حسابداری سپیدار

نمایندگی نرم افزار حسابداری سپیدار

شرکت مالی و مالیاتی متین؛ یکی از مهم ترین نمایندگی نرم افزار حسابداری سپیدار می باشد که در زمینه فروش و پشتیبانی نرم افزار های حسابدری فعالیت می کند. نرم افزار های حسابداری به ثبت داده ها و گزارشات مالی کمک بسزایی می کنند و هر نوع صنفی بر حسب نوع شغل و فعالیتی که دارد به نرم افزار های حسابداری مختص به خود نیازمند است. نرم افزار حسابداری سپیدار نیز از جمله برنامه های جامع و یکپارچه ای است که مختص به کسب و کار های کوچک و بزرگ طراحی شده است؛ هم چون تولیدی، پیمانکاری، خدماتی، بازرگانی و غیره که هر کدام می توانند به راحتی از برنامه حسابداری سپیدار برای کسب و کار خود استفاده نموده و از مزیت های فراوان آن بهره ببرند.

نرم افزار حسابداری سپیدار تمامی مشخصات و ویژگی های لازم را جهت استفاده بهینه کاربران دارا می باشد. برای خرید نرم افزار حسابداری سپیدار، می توانید به شرکت مالی و مالیاتی متین مراجعه نمایید. نرم افزار حسابداری سپیدار؛ یک بسته جامع و کامل برای تمامی کسب و کار های کوچک و بزرگ طراحی نموده است که کالا مطابق با نیاز های روز می باشد و نیاز های مالی و مدیریتی صاحبان مشاغل را به نحو احسن پوشش می دهد.

نمایندگی نرم افزار حسابداری سپیدار

مشخصات نرم افزار حسابداری سپیدار

در حال حاضر نرم افزار های حسابداری فراوانی طراحی شده اند که هر کدام برای امر خاصی به کار گرفته می شوند. سپیدار نیز یکی از نرم افزار های حسابداری است که برای امورات حسابداری و مالیاتی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از نرم افزار سپیدار نسبت به سایر نرم افزار ها رشد قابل توجهی داشته و هر روز بر میزان محبوبیت آن افزوده می شود. از این نرم افزار حسابداری جهت مشاهده و ثبت گزارشات مالی و انجام فعالیت های حسابداری می توان استفاده کرد. این نرم افزار حسابداری همه امکانات و قابلیت های کار برای حسابداران را دارا می باشد و یکی از پر طرفدارترین نرم افزار های حسابداری محسوب می شود.

در هر شرکت حسابداری امورات متعددی صورت می گیرند و حسابداران در جهت رسیدن هر چه سریعتر به امور مالی از نرم افزار های گوناگونی استفاده می کنند. نرم افزار حسابداری سپیدار برای حسابداران امکانات مختلفی را فراهم می کند. از کاربرد های مهم آن می توان به عرضه نرم افزار برای شرکت های مختلف بازرگانی، خدماتی، تولیدی و پیمانکاری اشاره کرد و با استفاده از این نرم افزار می توان به هدف های مختلف در امر حسابداری نائل شد.

این نرم افزار نصب راحتی دارد و افراد می توانند در مدت زمان کوتاهی نرم افزار سپیدار را نصب نموده و از امکانات متعدد آن بهره مند شوند. با توجه به این که کاربرد نرم افزار حسابداری سپیدار فراوان است، مدیران مشاغل تمایل زیادی جهت استفاده از آن دارند. از دیگر مزیت های مهم این نرم افزار می توان به موارد دیگری هم چون کد گذاری پیشرفته و آماده کردن و آپدیت اظهار نامه ها در سریع ترین زمان ممکن اشاره نمود.

امکانات نرم افزار سپیدار

• کار با نرم افزار بدون ماوس: افراد می تونند بدون این که از موس استفاده کنند، از قابلیت های مهم این نرم افزار بهره مند شوند. جهت استفاده از این قابلیت لازم است که به صفحه سپیدار وارد شوید و بر روی آن دکمه alt را بزنید. با این روش موس در بخش بالا راست در قسمت علیات قرار می گیرد و این بخش فعال می شود. سپس در اسن قسمت با کلید جهت نما پایین و بالا اینتر کار نمایید و بخش های لازم را انتخاب کنید.

• دسترسی راحت به میز کار و فرم های کاربردی: شما می توانید فرم هایی که با آن ها بیشتر کار می کنید و مهم ترند را به راحتی در دسترس داشته باشید. بدون طی نمودن مسیر های مختلف، جهت دستیابی به این فرم ها، می توانید در مدت زمان کوتاهی به این فرم ها از طریق میز کار دسترسی یابید.

• قابلیت پیوست سند های مختلفی مالی یا ضمائم برای هر فرم

• قابلیت ساخت گزارش پویا در سپیدار

خرید نرم افزار حسابداری سپیدار

شرکت متین از کوچک ترین نیاز های کسب و کار ها شناخت صحیحی داشته و متناسب با نیاز شرکت های تولیدی، نرم افزار حسابداری سپیدار را عرضه می کند. برای کسب اطلاعات دقیق در این مورد می توانید با کارشناسان فروش ما در وب سایتمان تماس حاصل فرمایید. از طریق تماس با مشاوران و متخصصان ما، می توانید از مشاوره رایگان ایشان نیز بهره مند گردید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط گروه مشاورین مالی و مالیاتی متین