مشاوره مالیاتی در کرج + ” خدمات مالیاتی در کرج 09120757959 “

مشاوره مالیاتی در کرج

مشاوره مالیاتی در کرج

مشاوره مالی متین مرکز خدمات مالیاتی در کرج و تهران میباشد، شما عزیزان به کمک مشاوره و خدمات مالی و مالیاتی ؛ صاحبان کسب و کار می توانند به درک و آگاهی کافی در رابطه با قانون های مالیات مستقیم و ارزش افزوده، قوانین مرتبط با تجارت، بیمه و غیره دست یابند. اگر صاحبان کسب و کار یا افراد ملزم به پرداخت مالیات، از قوانین مالیاتی بی اطلاع باشند، درگیر جریمه های مالیاتی و حسابداری سنگینی خواهند شد.

مهم ترین وظایفی که یک مشاور مالیاتی بر عهده دارد این است که مطمئن شود کسب و کار مودی مالیاتی دارای زیر ساخت های قانونی می باشد یا خیر؟ توسط مشاوران مالیاتی در صورت رعایت نمودن صحیح اصول و قوانین مالیاتی، میزان پرداخت مالیات می تواند تا حد زیادی کاهش یابد.

با بهره گیری از مشاوره مالیاتی می توانید تا حد زیادی هزینه های مالیاتی خویش را کاهش دهید. مشاوران مالیاتی شرکت حسابداری متین؛ راهکار های جالب و ارزنده ای را در راستای پایین آوردن هزینه های مالیاتی شما بزرگواران ارائه می دهند. شرکت مالی و مالیاتی متین دارای یک تیم متخص و متبحر می باشد که همگی از بالاترین تحصیلات دانشگاهی در امور حسابدای و مالی برخوردارند. ما با دارا بودن سال ها سابقه کار با شرکت ها و هلدینگ های مختلف، به صورت متعهدانه تمامی امور مالی و حسابداری شما را تا انتها به انجام می رسانیم و با توجه به چالش ها و مسائلی که با آن روبرو هستید، روش های خلاقانه و قانونی را پیش روی شما قرار می دهیم. هدف نهایی ما کسب رضایت حداکثری شما عزیزان می باشد.

خدمات مالیاتی در کرج مواردی هم چون مشاوره مالیاتی در تمامی حوزه های مالیاتی و راهکار های هوشمندانه در امر مالیاتی، مشاوره مالیاتی در مورد ایجاد ارتباط و کنترل نمودن داخلی واحد های تجاری، بودجه بندی و ارائه روش هایی جهت استفاده صحیح از منابع مالی، مشاوره در جهت تامین مسائل مالی منابع داخلی و خارجی بخش های تجاری، مشاوره در راستای مدیریت ساختار سازمانی و ارائه روش هایی در جهت بالا بردن میزان درآمد بخش های تجاری می باشد. جهت بهره مندی از مشاوره مالیاتی شرکت متین در کرج و خدمات مالیاتی ما، کافیست با ما تماس بگیرید.

خدمات مالیاتی در کرج

مدیران مشاغل با دریافت مشاوره مالیاتی قادر خواهند بود که به درک درستی از قوانین مالیاتی مستقیم و ارزش افزوده، قوانین تجارتی، بیمه و غیره دست یابند. در صورت عدم اطلاع و آگاهی مدیران از چنین قوانین و مواردی، به طور قطع ناچار به پرداخت هزینه ها و جرایم سنگین مالیاتی خواهند بود. با بهره مندی از کمک مشاورین مالیاتی و رعایت نمودن صحیح قوانین آن، می توان پرداخت ها و هزینه های مرتبط را تا حد زیادی پایین آورد.

مشاورین مالیاتی به طور قطع وظایف مهمی را بر عهده دارند؛ هم چون بررسی نمودن شرایط مالی و مدارک قانونی شرکت، آگاه کردن مدیران از قوانین مالیاتی، ارائه مشاوره مالیاتی در جهت دفاع مودیان از پرونده مالیاتی خویش، ارائه مشاوره مالیاتی در جهت بستن قرارداد و صورت های مالی. مدیران مشاغل با دریافت مشاوره مالیاتی در کرج و یا هر جای دیگر، می توانند با ذهنی آرام به فعالیت اقتصادی خویش ادامه داده و در جهت حفط و بقای کسب و کار و ارتقای آن تلاش نمایند.

گروه مشاورین مالی و مالیاتی متین؛ با دارا بودن متخصصین و کارشناسان زبده و با تجربه در زمینه امور مالیاتی و حسابداری، موجب تامین امنیت مالی کسب و کار شما گردیده و به رشد و بهره وری اقتصادی آن کمک بسزایی می کنند. جهت دریافت خدمات مشاوره مالیاتی ما در کرج، با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن، خدمات مشاوره ای خود را به شما عزیزان ارائه خواهند داد.

وظایف مشاوره مالیاتی در کرج

هر کدام از مشاوران مالیاتی در هر نقطه ای از کشور که فعالیت کنند، دارای وظایف مهمی می باشند و بسیار مهم است که با وظایف خود آشنایی داشته و بتوانند آن ها را به نحو احسن اجرا نمایند. این وظایف عبارتند از:

• بررس شرایط مالی و مدارک قانونی کسب و کار مربوطه
• مطلع ساختن مدیران کسب و کار با قوانین مرتبط با امور مالیاتی و حسابداری
• ارائه مشاوره مالیاتی به ایشان برای اینکه مودیان مالیاتی بتوانند به دفاع از پروند مالیاتی خویش بپردازند.
• ارائه مشاوره مالیاتی در جهت انعقاد قرارداد ها و صورت های مالی

مشاوره مالیاتی از دیدگاه کسب و کار ه

تاثیرات مشاوره مالیاتی در کرج

ارائه مشاوره مالیاتی به مودیان در هر نقطه ای از کرج و دنیا که باشد مهم و الزامی است. هیچ گاه امکان ندارد که امورات مالی و حسابداری کسب و کاری، بدون نظر گرفتن مشاوره مالیاتی و یا عدم بهره مندی از تخصصص مالیاتی پیش رود، در غیر این صورت جریمه های هنگفتی شامل حال آن شرکت می گردد. بنابراین مودیان مالیاتی باید از مشاوره های لازم در این امور برخوردار شوند. هر هزینه ای که جهت دریافت مشاوره مالیاتی پرداخت می گردد، در جهت حفظ و بقای اقتصادی یک کسب و کار الزامی است.

تاثیرات روانی بهره مندی از مشاوره مالیاتی

مدیران مشاغل با بهره مندی از مشاوره مالیاتی می توانند بدون دغدغه و با ذهنی آرام به فعالیت خویش ادامه دهند و در جهت رشد و بقای مجموعه تلاش کنند. برای این منظور مدیران مشاغل باید به فردی که از مشاوره مالیاتی او استفاده می کنند اعتماد کامل داشته باشند تا از صحت رفتار و گفتار او اطمینان کسب نمایند و بتوانند به درستی برای امورات مالی و مالیاتی کسب و کار خود تصمیم بگیرند. از فواید تاثیرات روحی و روانی بهره مندی مدیران از مشاوره مالیاتی، می توان به مواردی هم چون عمل نمودن صحیح به وظایف خویش، سود رسانی به مجموعه کاری، برخورداری از مشتریان بیشتر، افزایش حقوق و درآمد کارمندان شرکت و غیره اشاره کرد.

تاثیرات مشاوره مالیاتی در کرج

مشاوره مالیاتی از دیدگاه کسب و کار ها

شاید برای برخی از افراد این سوال پیش آید که آیا دریافت مشاوره مالیاتی، پرداخت هزینه ای اضافی است و یا خیر؟در پاسخ به این سوال باید گفت که متخصصان جوامع بر این اعتقادند که دریافت مشاوره مالیاتی نه تنها هزینه نبوده، بلکه امری کاملا سود بخش است. با اطمینان می توان گفت بدون دریافت مشاوره مالیاتی از سوی متخصصین، یک مجموعه کاری نمی تواند با موفقیت عمل نموده و گامی به سوی پیشبرد اهداف خویش بردارد.

هر چند اگر مشاوره مالیاتی از سوی افراد نا آگاه و غیر متخصص صورت گیرد، می تواند جرایم مالیاتی سنگین تری را برای آن کسب و کار ایجاد کند و به واسطه پرداخت هزینه های هنگفت، مجموعه کاری با سقوط مواجه شود، بنابراین در راستای دریافت مشاوره مالیاتی باید حتما با افرادی کار کنید که از صحت تجربه و تخصص ایشان مطمئن باشید.

گروه مشاورین مالی و مالیاتی متین با دارا بودن سال ها سابقه کار در زمینه امور مالیاتی و حسابداری مشاغل گوناگون و کارشناسان و مشاورینی متخصص، امنیت مالی شما را فراهم نموده و به رشد و بهره وری اقتصادی مجموعه کاریتان کمک خواهد کرد.
ما خدمات مشاوره ای خویش را به تمامی فعالیت های بازرگانی، تولیدی، خدماتی و غیره به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می دهیم. در صورت نیاز حسابداران خود را به مجموعه کاری شما اعزام می کنیم تا مشکلات و مسائل مالیاتی و حسابداری شما را در اسرع وقت برطرف نمایند. هم چنین می توانید به صورت تلفنی و یا از طریق فضای مجازی، با کارشناسان و مشاورین ما در ارتباط باشد.

خدمات مالیاتی در کرج

خدمات مالیاتی در کرج شاید برای بسیاری از صاحبان مشاغل امری مطلوب نبوده و با کمی سختی و پیچیدگی همراه باشد. مشاوره مالیاتی در کرج؛ توسط یک فرد کارشناس مالی و یا تعدادی از این کارشناسان که در امر حسابداری و قوانین مالیاتی از تخصص و تبحر کافی برخوردارند صورت می گیرد.
خدمات مالیاتی در کرج موجب کاهش دادن مالیات هایی می شود که باید طبق قانون پرداخت گردند. سازمان یا شرکتی که ناچار به پرداخت مالیات می باشد، ممکن است که از شرایط مالی پیچیده ای برخوردار باشد و در امر سرمایه گذاری و یا کسورات با مشکلاتی مواجه شود. در این رابطه بهتر است که این افراد حتما از نظرات و مشاوره های تخصصی مالیاتی در کرج بهره مند شوند تا مالیات هایی که باید از سوی ایشان پرداخت گردد تا حد قابل توجهی کاهش یابد.
برای جلوگیری از اشتباه در امور مالیاتی و ضایع نکردن حق و حقوق دیگران، بهترین کار مشورت با افراد ذی صلاح می باشد. گروه مشاورین مالی و مالیاتی متین؛ با دارا بودن سال ها سابقه کار و افراد متخصص و مجرب، شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی خواهند کرد و تمامی مشاوره های لازم و تخصصی خود را در اختیارتان قرار می دهند.

آشنایی با خدمات مالیاتی در کرج

گروه مشاورین مالی و مالیاتی کرج؛ با دارا بودن سال ها تجربه در زمینه خدمات مالیاتی در کرج و همکاری با شرکت ها و سازمان های مختلف، به شما در جهت برطرف نمودن مشکلات مرتبط با پرونده های مالیاتی شرکت کمک بسزایی خواهد کرد تا با رعایت قوانین مالیاتی کشور، استفاده از راهکار های لازم و بخش نامه های مالیاتی به هدف خود به درستی نائل شوید و مالیات شما را تا حد امکان کاهش خواهیم داد.تنها کافیست به وب سایت ما مراجعه نمایید و با شماره های درج شده در آن تماس حاصل فرمایید. بدین ترتیب مانع از وقوع ضرر های احتمالی در کسب و کارتان خواهید شد.

اثرات ناشی از اشتباه در خدمات مالیاتی

در صورتی که خدمات مالیاتی شرکت و یا سازمانی به درستی صورت نگیرد و یا اشتباهاتی در زمینه دریافت مشاوره های مالیاتی، دفاع مالیاتی، ارائه کردن مدرک و غیره رخ دهد؛ به طور قطع باید جریمه های سنگین و جبران ناپذیری از سوی شما پرداخت گردد.

مزیت استفاده از خدمات مالیاتی در کرج

• با استفاده از خدمات مالیاتی در کرج، می توانید امور مالیاتی خود را در کم ترین زمان ممکن به انجام برسانید.
• تمامی اوراق و پرونده های مالیاتی شرکت و سازمان، توسط گروه مشاورین متخصص و حرفه ای مالی و مالیاتی متین مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند.
• در صورت نیاز توسط گروه مشاورین مالی و مالیاتی متین، تحریر لایحه صورت می گیرد.
• امور وکالتی در پرونده شما، توسط نیرو های متخصص و مجرب گروه مالی و مالیاتی متین انجام می شوند.
• گروه مشاورین ما در ارائه نظرات خود دقت لازم را به خرج داده تا از وقوع مشکلات احتمالی جلوگیری کند.
• ارائه خدمات و مشاوره های مالیاتی لازم به صورت تلفنی
• پیگیری کردن مسائل مالی و مالیاتی شرکت در سازمان امور مالیاتی
• دفاع کردن از حقوق اشخاص در هیئت حل اختلاف مالیاتی
• تنظیم نمودن سرمایه اولیه و یا حساب های شرکت هایی که تازه تاسیس می باشند.
• خدمات حسابداری و ثبتی شرکت ها
• مشاوره مالیات بر ارث
• تهیه و تنظیم اظهار نامه ارزش افزوده
• …

مهم ترین وظیفه مشاور مالیاتی چیست؟

مهم ترین وظایفی که یک مشاور مالیاتی بر عهده دارد این است که مطمئن شود کسب و کار مودی مالیاتی دارای زیر ساخت های قانونی می باشد یا خیر؟ توسط مشاوران مالیاتی در صورت رعایت نمودن صحیح اصول و قوانین مالیاتی، میزان پرداخت مالیات می تواند تا حد زیادی کاهش یابد. مشاورین مالیاتی به طور قطع وظایف مهمی را بر عهده دارند؛ هم چون بررسی نمودن شرایط مالی و مدارک قانونی شرکت، آگاه کردن مدیران از قوانین مالیاتی، ارائه مشاوره مالیاتی در جهت دفاع مودیان از پرونده مالیاتی خویش، ارائه مشاوره مالیاتی در جهت بستن قرارداد و صورت های مالی..

خدمات مالیاتی شامل چه مواردی می شوند؟

خدمات مالیاتی در کرج مواردی هم چون مشاوره مالیاتی در تمامی حوزه های مالیاتی و راهکار های هوشمندانه در امر مالیاتی، مشاوره مالیاتی در مورد ایجاد ارتباط و کنترل نمودن داخلی واحد های تجاری، بودجه بندی و ارائه روش هایی جهت استفاده صحیح از منابع مالی، مشاوره در جهت تامین مسائل مالی منابع داخلی و خارجی بخش های تجاری، مشاوره در راستای مدیریت ساختار سازمانی و ارائه روش هایی در جهت بالا بردن میزان درآمد بخش های تجاری می باشد.

چرا مدیران مشاغل به دریافت مشاوره مالیاتی نیاز دارند؟

مدیران مشاغل با دریافت مشاوره مالیاتی قادر خواهند بود که به درک درستی از قوانین مالیاتی مستقیم و ارزش افزوده، قوانین تجارتی، بیمه و غیره دست یابند. در صورت عدم اطلاع و آگاهی مدیران از چنین قوانین و مواردی، به طور قطع ناچار به پرداخت هزینه ها و جرایم سنگین مالیاتی خواهند بود. مدیران مشاغل با دریافت مشاوره مالیاتی در کرج و یا هر جای دیگر، می توانند با ذهنی آرام به فعالیت اقتصادی خویش ادامه داده و در جهت حفط و بقای کسب و کار و ارتقای آن تلاش نمایند.

مشاوره مالیاتی چه تاثیرات روانی مطلوبی بر روند کاری شرکت می گذارد؟

مدیران مشاغل با بهره مندی از مشاوره مالیاتی می توانند بدون دغدغه و با ذهنی آرام به فعالیت خویش ادامه دهند و در جهت رشد و بقای مجموعه تلاش کنند. از فواید تاثیرات روحی و روانی بهره مندی مدیران از مشاوره مالیاتی، می توان به مواردی هم چون عمل نمودن صحیح به وظایف خویش، سود رسانی به مجموعه کاری، برخورداری از مشتریان بیشتر، افزایش حقوق و درآمد کارمندان شرکت و غیره اشاره کرد.

مزیت های استفاده از خدمات مالیاتی را نام ببرید؟

ارائه خدمات و مشاوره های مالیاتی لازم به صورت تلفنی، پیگیری کردن مسائل مالی و مالیاتی شرکت در سازمان امور مالیاتی، دفاع کردن از حقوق اشخاص در هیئت حل اختلاف مالیاتی، تنظیم نمودن سرمایه اولیه و یا حساب های شرکت هایی که تازه تاسیس می باشند، خدمات حسابداری و ثبتی شرکت ها، مشاوره مالیات بر ارث، تهیه و تنظیم اظهار نامه ارزش افزوده.

اثرات ناشی از اشتباه در خدمات مالیاتی چه می باشند؟

در صورتی که خدمات مالیاتی شرکت و یا سازمانی به درستی صورت نگیرد و یا اشتباهاتی در زمینه دریافت مشاوره های مالیاتی، دفاع مالیاتی، ارائه کردن مدرک و غیره رخ دهد؛ به طور قطع باید جریمه های سنگین و جبران ناپذیری از سوی شما پرداخت گردد.

دیدگاه کاربران
  • رضا عسگری 4 اردیبهشت 1403

    با عرض سلام و احترام🌿🌺
    ممنون از اطلاعات دقیق و مفیدی که ارائه میدین 🙏🌿

  • hossien 1 مهر 1402

    سلام، بنده کارخانه تولید میز دارم و برای مصرف شخصی هم میز ساختم و استفاده کردم، اما سازمان امورمالیاتی بابت این موضوع هم از من ارزش افزوده طلب کرده.آیا باید ارزش افزوده پرداخت کنم ؟

    • mahsanaja80 3 مهر 1402

      سلام
      ممنونم که به ما اعتماد کرده اید.
      طبق تبصره 1 ماده 2 قانون دائمی ارزش افزوده ، کالا ها و خدمات مشمول ارزش افزوده که توسط اشخاص حقیقی تولید می شود ، درصورتی که برای مصارف شخصی برداشته شود عرضه کالا به خود محسوب می شود و مشمول مالیات و عوارض خواهد شد.
      اما یک نکته اینجا هست که درصورتی عرضه این کالا به خود برای استفاده شغلی باشد مشمول مالیات و عوارض نخواهد شد.
      در جواب سوالتون باید بگم اگر می توانید اثبات کنید که این کالا رو برای استفاده شغلیتون برداشته اید سازمان نمی تواند از شما ارزش افزوده طلب کند ، اما در غیر این صورت باید ارزش افزوده کالای برداشته شده بابت مصرف شخصی تون رو پرداخت کنید.
      امیدوارم جواب سوالتون رو گرفته باشید.

    • mahsanaja80 3 مهر 1402

      درود بر شما اول اینکه ممنونم که به ما اعتماد کرده اید، از این بابت خوشحالیم .
      طبق تبصره 1 ماده 2 قانون دائمی ارزش افزوده ، کالا ها و خدمات مشمول ارزش افزوده که توسط اشخاص حقیقی تولید می شود ، درصورتی که برای مصارف شخصی برداشته شود عرضه کالا به خود محسوب می شود و مشمول مالیات و عوارض خواهد شد.
      اما یک نکته اینجا هست که درصورتی عرضه این کالا به خود برای استفاده شغلی باشد مشمول مالیات و عوارض نخواهد شد.در جواب سوالتون باید بگم اگر می توانید اثبات کنید که این کالا رو برای استفاده شغلیتون برداشته اید سازمان نمی تواند از شما ارزش افزوده طلب کند ، اما در غیر این صورت باید ارزش افزوده کالای برداشته شده بابت مصرف شخصی تون رو پرداخت کنید.
      امیدوارم جواب سوالتون رو گرفته باشید.

  • سعید 5 تیر 1402

    سلام وقت بخیر
    ملک رو اجاره دادیم بحثه مالیات و در آمد مستاجر به ما مربوط میشه اگر پرداخت نکنه به عهده ما میشه در آینده ؟؟؟

    • MehranAhmadi 21 شهریور 1402

      سلام خیر اون در آمدی که برای شماست شامل مالیات میشه

  • pejmantavakoli 28 خرداد 1402

    با سلام و وقت بخیر شما علاوه بر مشاوره خدماتی اجرایی هم انجام میدین برای شرکتمون به دنبال یه مجموعه حرفه ای برای بحثهای مالیمون هستیم.؟؟

    • MehranAhmadi 28 خرداد 1402

      درود بر شما بله در خدمتتون هستیم ، باعث افتخاره بتونیم همکاری داشته باشیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط گروه مشاورین مالی و مالیاتی متین