حسابرسی در کرج

حسابرسی در کرج

حسابرسی در کرج

در حال حاضر تمامی کسب و کار ها برای رسیدگی به امور مالی خویش، به خدمات حسابرسی نیاز دارند. بعد از انجام عملیات حسابدار، نوبت به اقدامات حسابرسی می رسد که فعالیت های حسابداری را مجددا مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد. خدماتی که در حسابرسی صورت می گیرد، نسبت به خدمات حسابداری با دقت عمل بیشتری صورت می گیرد و در بازبینی مجدد در صورت نیاز برخی از امور مالی تصحیح می گردند. به همین خاطر است که می گوییم حسابداری لازمه هر فعالیت اقتصادی می باشد.
اگر صاحبان مشاغل می خواهند که فعالیت های اقتصادی کسب و کارشان با موفقیت پیش رود، باید از کارشناسان حسابرسی کمک بگیرند. شرکت مالی و مالیاتی متین؛ خدمات حسابرسی و حسابداری خود را در بالا ترین کیفیت ممکن به شما عزیزان در کرج رائه می دهد. جهت بهره مندی از خدمات حسابرسی ما، با شماره های درج شده در وب سایت گروه مشاورین مالی و مالیاتی متین تماس بگیرید.

استاندارد های حسابرسی شامل چه مواردی می شوند؟

به کلیه قوانینی که در رابطه با حسابرسی مطرح می شوند، استاندارد های حسابرسی گفته می شود. استاندارد های حسابرسی به منظور بالا بردن میزان بازدهی و راندمان خدمات حسابرسی ارائه می گردند و به سه دسته کلی زیر تقسیم می شوند:

• داخلی
• عمومی عملیاتی
• گزارشگری

ما در گروه مشاورین امور مالی و مالیاتی متین، تمامی خدمات حسابرسی خود را طبق قوانین و استاندارد های لازم ارائه می دهیم.

خدمات حسابرسی

تمامی خدمات حسابرسی، طبق استاندارد های مطرح شده مورد بررسی قرار می گیرند. کارشناسان حسابرسی تلاش می کنند که در بررسی نمودن صورت های مالی، اسناد و مدارک مربوطه هیچ گونه خطا و اشتباهی رخ ندهد. هم چنین وظیفه دارند که بر مالکیت اموال شرکت اعتبار بخشیده و صورت های مالی موجود را به درستی ثبت و دسته بندی نمایند.

ما خدمات حسابرسی خود را به بهترین نحو ممکن در اختیار مشتریانمان قرار می دهیم. حسابرسان دارای قابلیت و توانمندی بالایی در زمینه مسائل مالی، حسابداری و ریاضیات می باشند. هنگامی که شرکتی فعالیت های اقتصادی خود را به یک حسابرس متخصص و کاردان می سپارد؛ به طور قطع مزایای زیادی شامل حالش می شود. هر کسب و کاری برای آن که فعالیت های مالی و اقتصادی خود را به درستی و عاری از هر خطایی انجام دهد، نیازمند یک حسابرس توانمند می باشد.فعالیت هایی که نیاز نیست یک حسابرس انجام دهد.

هدف ها و امورات کلی هر کسب و کاری به مدیران و ذی نفعان شرکت مرتبط می باشد و حسابرسان در آن نقشی ندارند. یک حسابرس تنها وظیفه رسیدگی به امور مالی کسب و کار را بر عهده دارد. از طرفی ارزیابی و بررسی نمودن امورات مالیاتی و حسابداری شرکت نیز بر عهده اوست تا خطا و اشتباهی در این زمینه رخ ندهد. بنابراین پیش برد اهداف استراتژیک سازمان و مسائل اقتصادی که کسب و کار مربوطه در آینده درگیر آن خواهد شد، هیچ ارتباطی به حسابرس ندارد.

یافتن شرکت حسابداری که بتواند مشاوره

خدمات حسابرسی در کرج

حسابرسی دارای انواع مختلفی می باشد که صاحبان مشاغل بر حسب نیاز خود از خدمات آن ها استفاده می کنند. گروه مالی و مالیاتی متین تمامی خدمات حسابرسی را پوشش می دهد. حسابرسی مواردی هم چون صورت های مالی، حسابرسی رعایتی، داخلی، عملیاتی و قانونی را در بر می گیرد. موارد بیان شده چندان فرق زیادی با هم ندارند و دارای خصوصیاتی مشابه یکدیگرند.

• حسابرسی صورت های مالی: در این مورد فرد حسابرس، تمای امور مالی که توسط حسابدار شرکت به ثبت رسیده است را بررسی می کند و به آن ها اعتبار می بخشد. اگر در آن ها مشکلی وجود داشته باشد گزارش می دهد. برخی از خطاها احتمال دارد عمدی باشند، به همین خاطر آن ها را سنجش و بررسی می کند، یا تمامی حساب های انجام گرفته را رد می کند.
• حسابرسی داخلی: همانند حسابرسی صورت های مالی است و شامل مواردی هم چون نظارت بر امور مالی، تطبیق دادن حساب ها، تایید نمودن روش بودجه بندی، بررسی داده های مالی و غیره و منجر به پیشرفت فعالیت اقتصادی می شود.
• حسابرسی عملیاتی: بر روی فعالیت های مالی شرکت متمرکز می شود و به سود آوری و بازدهی بیشتر در مراحل مختلف کمک می کند. در جهت ارتقای مسائل مالی و اقتصادی شرکت و سازمان، روش هایی را ارزیابی نموده و پیشنهاد می دهد.
• حسابرسی قانونی: هنگامی که شرکت دچار مشکلات و اختلاف های مالی زیادی شده باشد، از این نوع حسابرسی استفاده می شود. به عنوان مثال در مواردی مانند ایجاد تقلب، تخلفات مالی، خسارت ها و غیره به کار می رود.
• حسابرسی رعایتی: طبق قانون های دولتی و سیاست های مالی، داده های حسابداری بررسی و تطبیق داده می شوند که موجب رعایت بهتر امور مالیاتی می گردد.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط گروه مشاورین مالی و مالیاتی متین