نرم افزار حسابداری متصل به سامانه مودیان

نرم افزار حسابداری متصل به سامانه مودیان

نرم افزار حسابداری متصل به سامانه مودیان یک نرم افزار حسابداری است که متصل به سامانه مودیان بوده و برای افراد و سازمان های مختلف موجب ثبت مکانیزه و صورت حساب های الکترونیکی می شود. اشخاص حقوقی وظیفه دارند که همه دستگاه های کارت خوان بانکی و درگاه های پرداخت الکترونیکی خود را در این سامانه ثبت نموده و به آن متصل گردند.

نرم افزار حسابداری متصل به سامانه مودیان

به وسیله سیستم حسابداری متصل به سامانه مودیان فرآیند ثبت و ارسال فاکتور فروش برای افراد با هزینه کمتری انجام خواهد شد. سامانه مودیان نوعی سامانه متصل به نرم افزار حسابداری است که به وسیله سازمان امور مالیاتی کشور طراحی شده است و همه صاحبان مشاغل که دارای کسب و کاری اقتصادی هستند، باید صورت حساب خود را برای این سامانه ارسال نمایند. سامانه مودیان به صورت آنلاین اطلاعات معاملات مودیان مالیاتی را جمع آوری می کند و بر حسب قانون ها و بخش نامه ها برای ارائه صورت حساب الکترونیک به تمامی مودیان مالیاتی در زمان بندی مشخصی طراحی شده است. با این سامانه محسابات مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی مشمول مالیات به راحتی انجام گرفته و مالیات توسط اینترنت پرداخت می گردد و درآمد ها و هزینه های مودیان مالیاتی کاملا شفاف سازی خواهد شد.

 

یکی از این نرم افزار های حسابداری که دارای سطح کیفی و قیمت بسیار مناسبی می باشد، نرم افزار حسابداری متصل به سامانه مودیان می باشد که تمامی مشخصات و ویژگی های لازم را جهت استفاده بهینه کاربران دارا می باشد.

برای خرید نرم افزار حسابداری متصل به سامانه مودیان، می توانید به شرکت مالی و مالیاتی متین مراجعه نمایید. نرم افزار حسابداری متصل به سامانه مودیان؛ یک بسته جامع و کامل برای تمامی مودیان مالیاتی می باشد که کاملا مطابق با نیاز های روز بوده و نیاز های مالی و مدیریتی ایشان را به نحو احسن پوشش می دهد.

کاربرد نرم افزار حسابداری متصل به سامانه مودیان

  • ارسال صورت حساب الکترونیکی: کاربران به کمک این نرم افزار حسابداری، می توانند به سامانه مودیان متصل شوند و فاکتور های فروش رسمی را برای اداره مالیات ارسال نمایند. به کمک این نرم افزار و دارا بودن کد حافظه مالیاتی این عملیات صورت می گیرد. حتی اگر فردی هستید که به تازگی کسب و کار خود را افتتاح کرده اید با این نرم افزار می توانید به سامانه مودیان مالیاتی متصل شوید و به عنوان یک حسابدار ماهر عملیات مالیاتی خویش را ثبت نمایید.
  • نصب راحت و آسان: به کمک این نرم افزار دیگر هیچ گونه زحمتی برای نصب و هزینه ای جهت نگهداری نخواهید داشت و ورژن های جدید این برنامه به صورت اتوماتیک آپدیت خواهند شد.
  • پشتیبانی به صورت آنلاین: این نرم افزار دارای تیم پشتیبانی قوی است که آماده پاسخ گویی به سوالات متعدد شما عزیزان می باشند.

مشخصات نرم افزار حسابداری متصل به سامانه مودیان

برای اینکه از نرم افزار حسابداری متصل به سامانه مودیان استفاده کنید، باید نرم افزار شما همه مشخصات لازم را داشته باشد. با دارا بودن این مشخصات، نرم افزار واسط سامانه مودیان بهبهترین و با کیفیت ترین نرم افزار سامانه مودیان تبدیل خواهد شد. این مشخصات شامل موارد زیر می شوند:

  • مدیریت کالا و خدمات
  • مدیریت مشتریان
  • مدیریت فاکتور های فروش
  • مدیریت برگشت از فروش
  • دارا بودن اکانت طراحی فاکتور چاپی که امکان طراحی و چاپ فاکتور ها را می دهد.
  • ایمپورت پیشرفته از اکسل که چون نرم افزار به سامانه مودیان وصل می باشد، امکان ورود اطلاعات از فایل های اکسل وجود دارد.
  • استعلام وضعیت فاکتور در سامانه مودیان
  • عدم محدودیت صدور و ارسال فاکتور به سامانه مودیان که افراد می توانند به راحتی و به هر تعداد که بخواهند به صدور و ارسال فاکتور ها در این نرم افزار بپردازند.
  • اکسپورت به اکسل موجب خروجی گیری اطلاعات به فرمت اکسل می شود.
  • گزارش مرور فروش که برای تهیه گزارش های جامع از عملکرد فروش به کار می رود.
  • پشتیبانی از الگو های صورت حساب که امکان منطبق شدن با الگو های مورد نیاز سامانه مودیان با آن امکان پذیر خواهد بود.
  • ارسال مستقیم توسط کد حافظه مالیاتی مودی به سامانه مودیان که به شما امکان سریع و مستقیم به سامانه را می دهد.
  • دارا بودن داشبورد مخصوص سامانه مودیان مالیاتی

خرید نرم افزار حسابداری متصل به سامانه مودیان

شرکت متین از کوچک ترین نیاز های کسب و کار ها شناخت صحیحی داشته و متناسب با نیاز شرکت ها، نرم افزار حسابداری متصل به سامانه مودیان را عرضه می کند. برای کسب اطلاعات دقیق در این مورد می توانید با کارشناسان فروش ما در وب سایتمان تماس حاصل فرمایید. از طریق تماس با مشاوران و متخصصان ما، می توانید از مشاوره رایگان ایشان نیز بهره مند گردید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط گروه مشاورین مالی و مالیاتی متین