نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش

نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش

نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش یکی از خدمات جذاب برای مشتریان است. با توجه به اینکه مشتری برای هر کسب و کاری از اهمیت زیادی برخوردار است، برای افزایش وفاداری مشتریان خود، می توانید علاوه بر ارائه محصول یا خدمات مرغوب به او خدمات پس از فروش نیز ارائه دهید. به خدمات و پشتیبانی هایی که کسب و کار مربوطه بعد از فروش محصول و خدمات خود در اختیار مشتریانش قرار می دهد؛ خدمات پس از فروش گفته می شود که از مهم ترین عوامل در تصمیمات مشتری در جهت آغاز، ادامه همکاری یا ختم معامله با یک شرکت می باشد.

یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری خدمات پس از فروش؛ توسط شرکت مالی و مالیاتی متین عرضه می شود. شرکت مالی و مالیاتی متین؛ یک بسته جامع و کامل برای تمامی کسب و کار های کوچک و بزرگ طراحی نموده است که کاملا مطابق با نیاز های روز می باشد و نیاز های مالی و مدیریتی صاحبان مشاغل را به نحو احسن پوشش می دهد.

منظور از خدمات پس از فروش

منظور از خدمات پس از فروش

خدمات به تعهدی گفته می شود که شرکت ها بعد از عرضه محصول و خدمات خود در یک دوره زمانی مشخصی موظفند به مشتریانشان ارائه دهند تا نیاز های ایشان به طور کامل برطرف گردند. خدمات پس از فروش هم شامل کالا و هم شامل خدمات می شود. شاید درآمد هیچ شرکتی به طور مستقیم وابسته به خدمات پس از فروش نباشد، اما می تواند موجب معرفی بیشتر شرکت، جذب مشتری های جدید و حفظ مشتری های سابق گردد، به همین خاطر به اندازه فروش از اهمیت بالایی برخوردار است. به خدمات و پشتیبانی هایی که هر شرکت در جهت پاسخگویی به نیاز های مشتریان و افزایش رضایت مشتریان بعد از عرضه محصولات و خدمات خود ارائه می دهد گفته می شود. این خدمات می توانند شامل مواردی هم چون گارانتی، آموزش، تعمیر، ارتقاء و غیره باشد.

گارانتی به معنای تعهدات فرد سازنده در مقابل وقوع هر گونه ایراد و نقص فنی بر اثر بی کیفیتی محصول یا فرآیند ساخت است که شرکت سازنده باید هر گونه هزینه ای را جهت برطرف نمودن معایب محصول خود متقبل شود. شرکت ها در جهت مدیریت اساسی فرآیند ساخت محصولات خود از نرم افزار خدمات پس از فروش استفاده می کنند. با خدمات پس از فروش مشتری برای خرید محصول شما مشتاق خواهند شد و یک شیوه بازار یابی مهم می باشد، به همین خطار اغلب شرکت ها به خرید نرم افزار خدمات پس از فروش می پردازند. در این بازار رقابتی مشتری مداری امری مهم محسوب می شود.

مزیت های خدمات پس از فروش

  • ارتباط میان کسب و کار و مشتریان محکم تر می شود.
  • مشتریان وفادار مجموعه کاریتان افزایش می یابند.
  • محصولات شرکت از طریق مشتریان و مصرف کنندگان تبلیغ می شوند.
  • علاوه بر محصولات اصلی محصولات جانبی نیز در اختیار مشتریان قرار می گیرند.
  • شرکت شهرت و اعتبار بالاتری خواهد یافت.
  • در طولانی مدت به افزایش سود و درآمد شرکت کمک بسزایی می کند.

علت اهمیت خدمات پس از فروش

همه سرویس ها و خدماتی که به منظور افزایش کارایی یک محصول ارانه می شوند از انواع خدمات پس از فروش هستند که در بازار پر رقابت امروز مسئله مهمی است که همه کسب و کار ها باید به آن توجه نمایند. خدمات پس از فروش و مشتری مداری، خریداران را به خرید بیشتر محصولات تشویق می کند. اغلب سازندگان و فروشندگان برای اینکه بر میزان شهرت نام تجاری خود بیفزایند، ترجیح می دهند بعد از فروش محصولات و خدماتشان به مشتریان خود، خدمات پس از فروش عرضه کنند. این خدمات می توانند منجر به تبلیغ رایگان کالا و خدمات و افزایش تعداد مشتریان و سودرسانی بیشتر به مجموعه کاری شود. خدمات پس از فروش به ایجاد تمایز کسب کار شما با رقبایتان کمک بسزایی می کند.

خرید نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش

شرکت متین از کوچک ترین نیاز های کسب و کار ها شناخت صحیحی داشته و متناسب با نیاز شرکت، نرم افزار های جامع حسابداری خدمات پس از فروش را طراحی نموده است. برای کسب اطلاعات دقیق در این مورد می توانید با کارشناسان فروش ما در وب سایتمان تماس حاصل فرمایید. از طریق تماس با مشاوران و متخصصان ما، می توانید از مشاوره رایگان ایشان نیز بهره مند گردید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط گروه مشاورین مالی و مالیاتی متین