مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی ” مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی

مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی

مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی

مالیات تنها به شرکت ها و موسسات بزرگ مربوط نمی شود؛ بلکه برای اشخاص حقیقی نیز مسئله پردات مالیات مطرح می باشد. مالیات شامل حال افراد حقیقی نیز می شود. مالیات بر در آمد به دسته های مختلفی هم چون مالیات بر در آمد اشخاص حقوقی، مالیات بر درآمد املاک، مالیات بر درآمد کشاورزی، مالیات بر درآمد حقوق مالیات بر درآمد اتفاقی و غیره می شود. برای اینکه از امور مالیاتی اطلاعات بیشتری کسب نمایید تا متوجه شوید که اشخاص حقیقی باید چه نوع مالیات هایی را پرداخت کنند، می توانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مشاور مالیات اشخاص حقیقی چه کسی می باشد؟

برای اینکه در پرداخت مالیات دچار مشکلی نشوید و وقت خود را بیهوده تلف نکنید باید از نظرات و مشاوره های افراد متخصص در این حوزه بهره ببرید. در این راستا می توانید از مشاوره مالیاتی مجموعه بزرگ و تخصصی متین استفاده نمایید. مشاور مالیاتی اشخاص حقیقی به شخصی گفته می شود که به صورت تخصصی در راستای ارائه مشاوره به اشخاص حقیقی فعالیت می کند. چنین فردی دارای تجربه بالایی در امر مالیاتی می باشد و با تجربه و تخصص بالای خود می تواند مشاوره ای مفیدی را به افراد ارائه دهد تا بتوانند تکلیف خود را به درستی اجرا نمایند. مشاوره مالیاتی به افراد حقیقی خدمات زیر را ارائه می دهند که عبارتند از:
  • تنظیم نمودن لایحه های مالیاتی
  • ارائه مشاوره در زمینه مالیات بر ارث و روش محاسبه این نوع مالیات
  • روش محاسبه کردن مالیات املاک و مستغلات
  • اطلاع رسانی به مودی مالیاتی در رابطه با معافیت ها و قوانین مالیاتی جدید
  • ارائه خدمات مالیات بر ارزش افزوده
  • رسیدگی به پرونده های مالیاتی اشخاص حقیقی
مشاورین مالیاتی که خدماتی را در این زمینه به اشخاص حقیقی ارائه می دهند بسیار مجرب و حرفه ای هستند و می توانند در سریع ترین زمان ممکن مسائل مالیاتی پرونده های اشخاص حقیقی را برطرف کرده و به نتیجه خوبی دست پیدا کنند. در این راستا می توانید با شماره تلفن های موجود در وب سایت اینترنتی مجموعه متین تماس حاصل فرمایید و از مشاوره مالیاتی کارشناسان ما بهره مند شوید.  

مزایای بهره گیری از خدمات مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی

در صورتی که اشخاص حقیقی از مشاوره مالیاتی کارشناسان و متخصصان این حوزه کمک بگیرند، فواید و مزیت های فراوانی شامل حال آن ها خواهد شد که عبارتند از:
  • راهنمایی افراد در زمینه تنظیم پرونده مالیاتی و انجام اموراتی هم چون تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی، ثبت دفاتر قانونی و ارائه روش هایی در جهت کاهش میزان مالیات اشخاص حقیقی
  • تمامی ابهامات موجود در زمینه مالیات را از بین برده و شما در راستای فروش ملک، خودرو و غیره دچار مشکلی نخواهید بود.
  • ارائه خدماتی در زمینه مالیات بر ارث و روش محاسبه میزان مالیات و چگونگی پر کردن اظهارنامه مالیاتی فرد متوفی و ارسال ان
  • راهنمایی افراد حقیقی در زمینه ثبت شکایت های مالیاتی و ارائه درخواست تجدید نظر در مورد آن
  • تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • تنظیم و تحریر لایحه های مالیاتی و پیگیری کردن میزان جرایم مالیاتی
  • از مهمترین خدماتی که مشاورین مالیاتی به اشخاص حقیقی ارائه می دهند مطلع نمودن آن ها از معافیت های مالیاتی می باشد. در صورتی که فرد بتواند از معافیت مالیاتی بهره مند شود، در مدت زمان مشخصی اظهارنامه مالیاتی خود را تنظظیم و به سازمان امور مالیاتی ارائه می دهد و طبق قوانین و مقررات از معافیت های مالیاتی به نفع خود استفاده می کند.

ارائه خدمات مشاوره مالیاتی به اشخاص حقیقی

مشاورین مالیاتی متین بهترین و با کیفیت ترین خدمات مشاوره ای مالی و مالیاتی خود را به اشخاص حقیقی ارائه می دهد تا بتوانند با بهره گیری از قوانین معافیت های مالیات و پرداخت به موقع مالیات خویش تا حد زیادی از هزینه های مالیاتی خود کاسته و با عزم راسخ تری در راستای موفقیت مجموعه کاری خویش قدم بردارند. جهت دریافت خدمات مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی، کافیست به وب سایت اینترنتی مشاور مالی در تهران متین مراجعه نموده و با کارشناسان و متخصصان ما ارتباط برقرار نمایید. کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود. ما خدمات مشاوره ای خود را به دو صورت آنلاین و حضوری به مشتریان عزیز ارائه می دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت خدمات مشاوره ای کارشناسان مجرب ما شماره تلفن های درج شده در وب سایت اینترنتی متین تماس حاصل فرمایید.
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط گروه مشاورین مالی و مالیاتی متین