مشاور مالی مستقل

مشاور مالی مستقل

مشاور مالی مستقل با توجه به تخصص و تجربه ای که دارند، می توانند در زمینه محصولات و خدمات خاصی شما را یاری دهند. مشاوران مالی باتوجه به تجربه و مهارت بالایی که دارند، قادرند اطلاعات جامع و تخصصی را در اختیار شما قرار دهند تا شما بهتر بتوانید با توجه به شرایطی که در آن سپری می کنید، برای آینده تان تصمیم بگیرید. مشاوران مالی مستقل؛ دارای ویژگی های مارکتینگ می باشند و قادرند که در رابطه با محصولات و خدمات شما مشاوره های تخصصی و ارزنده ای را ارائه دهند. بهتر است که افراد هم از خدمات مشاور مالی مستقل و هم مشاوران مالی متخصص بهره مند شوند تا بیشترین بهره وری را در آینده مالی شان داشته باشند. شرکت مالی و مالیاتی متین؛ مجرب ترین و با سابقه دار ترین مشاورین خود را برای انجام امورات مالی و حسابداری در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. برای دریافت خدمات مشاوره مالی مستقل ما، می توانید به صورت تلفنی و یا آنلاین با کارشناسان و متخصصین ما ارتباط برقرار نمایید. شرکت مالی و مالیاتی متین با دارا بودن اساتید و متخصصین حاذق در امر مالی و مالیاتی به خوبی شما را یاری می کند. برای دریافت خدمات مالی مستقل ما در بالاترین سطح کیفی و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای، می توانید با شماره های موجود در وب سایت اینترنتی متین تماس حاصل فرمایید. مشاور مالی مستقل

مشاور مالی اجرایی چه خدماتی ارائه می دهد؟

• بر حسابداری بخش های تجاری به خوبی نظارت دارد و قوانین و مقررات مالیاتی را به درستی رعایت می کند تا بتواند شرایط پرداخت مالیات را بهبود بخشیده و جلوی جرایم مالیاتی را تا حد زیادی بگیرد. • اظهار نامه های مالیات بر ارزش افزوده را تهیه و ارسال می کند. • به معاملات خرید و فروش فصلی نظارت داشته و آن را تنظیم و ارسال می کند. • اظهار نامه مالیات بر عملکرد سالیانه را تنظیم و ارسال می کند. • در جلسات رسیدگی مالیاتی حضور فعالی دارد. • اعتراض های مالیاتی را پیگیری می کند و لوایح مالیاتی را در بخش های مختلف حل اختلاف مالیاتی تهیه می کند. • … مشاوران مالی بدین صورت فعالیت می کنند که مراجعین باید در ابتدا نیاز ها و اهداف خود را با آن ها در میان بگذارند تا ایشان متناسب با نیاز ها و اهداف شما راهکار هایی را پیشنهاد دهند که افراد باید به آن ها عمل کنند. مشاور مالی برای کسب و کار شما راهنمایی های ارزنده ای را بر حسب دانش و تجربه و شناختی که از بازار دارد ارائه می دهد تا شما در آینده دچار آسیب های مالی نشوید. صاحبان مشاغل اگر در کنار خود مشاورین مالی نداشته باشند. بخش زیادی از سرمایه و منفعت های خود را از دست خواهند داد و پول آن ها تا حد زیادی به هدر می رود. همه کارفرمایان به حضور مشاور مالی در کنار خود نیاز دارند تا دشواری ها و پیچ و خم های مسیر را به آن ها نشان دهد و برای هر کدام راهکار ارزنده ای را پیشنهاد می دهد. اطلاعاتی که مشاور مالی به آن نیاز دارد مشاور مالی باید اطلاعات جامع و کاملی را از میزان بدهی ها، درآمد ها و دارایی های شرکت شما داشته باشد تا با تجزیه و تحلیل این داده ها، بتواند به نتایج شفافی دست پیدا کند. مشاور مالی پرسش نامه ای را طراحی می کند و بر طبق آن درآمد هایی که در آینده کسب می کنید شناسایی می شوند و برای هر کدام از مستمری ها، هدایا، درآمد های کنونی و آینده شما برنامه ریزی های لازم از سوی مشاور مالی صورت می گیرند. در وهله اول با توجه به این پرسش نامه مواردی هم چون میزان ریسک پذیری و تحمل ریسک شما یا شرکتتان مشخص می شود. مشاور مالی به کمک این اطلاعات زمان خوبی را برای تخصیص به این دارایی ها در نظر می گیرند و ترجیحات شما در سرمایه گذاری ها بهتر مشخص می شود.

هزینه استخدام مشاور مالی مستقل

قیمت خدمات مشاوره مالی مستقل در شرکت های مختلف متفاوت است و مبلغ مشخصی ندارد. کارفرمایان با توجه به مواردی هم چون سابقه کار، میزان تجارب و مهارت مشاوران، هزینه و دستمزد ایشان را مشخص می کنند. هزینه خدمات مشاوره ای شرکت مالی و مالیاتی متین بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، به گونه ای که اغلب شرکت ها قادر به استفاده از خدمات مشاوره ای ما می باشند. جهت دریافت خدمات مشاوره مالی مستقل، کافیست با شماره تلفن های موجود در وب سایت اینترنتی شرکت متین تماس حاصل فرمایید.
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط گروه مشاورین مالی و مالیاتی متین