مشاور رسمی مالیاتی کیست؟

مشاور رسمی مالیاتی کیست؟

مشاور رسمی مالیاتی کیست؟ در صورتی که دارای تجربه کمی در زمینه راه اندازی کسب و کار خود هستید یا در بخش مالی یک شرکت مشغول به کار می باشید، باید نام مشاور مالیاتی یا وکیل مالیاتی به گوشتان خورده باشد. مشاور مالیاتی یا وکیل مالیاتی به فردی تحصیل کرده و متخصص گفته می شود که در تمامی زمینه های مالی و حسابداری دارای دانش و تجربه کافی می باشد و نه تنها بر دانش حسابداری و حسابرسی تسلط کافی دارد، بلکه به حقوق و قانون های مالیاتی نیز اشراف کامل دارد و در زمینه اداره پرونده های مالیاتی موجود در مراجع قضایی از تجربه کافی برخوردار می باشد.

شرکت مالی و مالیاتی متین؛ مجرب ترین و با سابقه دار ترین مشاورین خود را برای انجام امورات مالی و حسابداری در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. برای دریافت خدمات مشاوره مالیاتی ما، می توانید به صورت تلفنی و یا آنلاین با کارشناسان و متخصصین ما ارتباط برقرار نمایید. شرکت  مالی و مالیاتی متین با دارا بودن اساتید و متخصصین حاذق در امر مالی و مالیاتی به خوبی شما را یاری می کند. برای دریافت خدمات مالی و مالیاتی ما در بالاترین سطح کیفی و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای، می توانید با شماره های موجود در وب سایت اینترنتی متین تماس حاصل فرمایید.

وظیف مشاور مالیاتی

مشاور مالیاتی از تمامی بخش نامه ها، قانون ها و آیین نامه های مالیاتی به طور کامل آگاهی دارد و موجب می شود که مودیان مالیاتی به بهره مندی از بخشودگی ها و معافیت های مالیاتی، مالیات کمتری را پرداخت نمایند. مشاور مالیاتی کمک می کند تا از طریق پشتیبانی مالیاتی و دادرسی مالیاتی، هزینه ناشی از مالیات پرداختی تا حد قابل توجهی کاهش یابد. از جمله وظایف مهم مشاور مالیاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی مالیاتی: در وهله اول مشاور مالیاتی به مدیران مالی مشاوره های لازم و تخصصی را ارائه می دهد و آن ها را با قانون و ها مقررات مالیاتی آشنا می کند. کارکنان بخش مالی؛ صورت های مالی لازم را به صورت شفاف و دقیقی تهیه و تنظیم می کنند تا پرداخت مالیات به حداقل میزان خود برسد. از جمله فعالیت های یک مشاور مالیاتی در زمینه پشتیانی مالیاتی، می توان به مواردی هم چون نظارت بر قرار دادهای بسته شده، بررسی چگونگی پرداخت ها و دریافتی های شرکت و روش هایی جهت معاف شدن از مالیات اشاره کرد.
  • دادرسی مالیاتی: مشاور مالیاتی پرونده مالیاتی را قبول می کند تا به برطرف کردن مشکلات آن در هیئت های حل اختلاف و مراجع قانونی بپردازد. تمامی مودیان مالیاتی وظیفه دارند هر سال فرم اظهارنامه مالیاتی خود را پر نموده و تحویل اداره مالیات دهند. ماموران مالیاتی؛ بررسی های لازم را انجام داده و اظهارنامه مالیاتی را رد نموده و رقم دیگری را به عنوان مالیات برای شرکت بیان می کنند، در این صورت شرکت با استخدام یک مشاور مالیاتی، می تواند به حل اختلاف اظهارنامه مالیاتی خود پرداخته و از آن دفاع کند؛ بدین ترتیب از پرداخت مالیات اضافی جلوگیری می شود. مشاور یا وکیل مالیاتی؛ پرونده مالیاتی را قبول می کند و با تجربه و تخصص بالایی که بر قوانین مالیاتی دارد، در هیئت حل اختلاف و دفاع از اظهار نامه مالیاتی فرستاده شده از سوی شرکت حضور می یابد، رای اداره مالیات را برگردانده و مانع از پرداخت مالیات مضاعف می شود.

وکیل مالیاتی

به مشاور مالیاتی، وکیل مالیاتی نیز گفته می شود. درست است که این فرد از لحاظ قانونی دارای درجه وکالت نمی باشد، ولی در پرونده مالیاتی وکالت شرکت را دریافت می کند که بتواند به پرونده اظهارنامه مالیاتی شرکت رسیدگی نموده و از آن دفاع کند. وکیل مالیاتی به قوانین و مقررات، بخش نامه ها و آیین نامه های مالیاتی اشراف کامل دارد و با توجه به استاندارد های سازمان مالیاتی؛ از اظهارنامه مالیاتی شرکت دفاع می کند. با توجه به فعالیت های انجام شده از سوی مشاور مالیاتی، در پرونده های دادرسی و حقوقی مالیاتی به او وکیل مالیاتی نیز گفته می شود.

قیمت مشاور مالیاتی

قیمت خدمات مشاوره مالیاتی در شرکت های مختلف متفاوت است و مبلغ مشخصی ندارد. کارفرمایان با توجه به مواردی هم چون سابقه کار، میزان تجارب و مهارت مشاوران، هزینه و دستمزد ایشان را مشخص می کنند. هزینه خدمات مشاوره ای شرکت مالی و مالیاتی متین بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، به گونه ای که اغلب شرکت ها قادر به استفاده از خدمات مشاوره ای ما می باشند. جهت دریافت خدمات مشاوره مالیاتی، کافیست با شماره تلفن های موجود در وب سایت اینترنتی شرکت متین تماس حاصل فرمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط گروه مشاورین مالی و مالیاتی متین