مشاوره مالی به چه معناست؟

مشاوره مالی به چه معناست؟

مشاوره مالی به چه معناست؟ مشاورین مالی به این شکل فعالیت می کنند که صاحبان مشاغل در مورد نیاز ها و اهداف آتی خود با آن ها صحبت می کنند و ایشان نیز متناسب با نوع نیاز و کسب و کارشان توصیه هایی را ارائه می دهند. اگر مشاور مالی فردی متعهد و دلسوز باشد، همواره در کنار شما خواهد بود و با دانش و اطلاعات صحیحی که در اختیار دارد، کسب و کار شما را از آسیب ها و نوسانات مالی فراوانی که در بازار رخ می دهد در امان نگه می دارد. اگر مشاوره مالی دارای تجربه و تخصص کافی نباشد، صاحبان مشاغل بخش زیادی از سرمایه و منابع مالی خود را از دست می دهند و متحمل خسارت ها و هزینه های سنگینی خواهند شد؛ بنابراین برای انتخاب مشاوره مالی حتما به سوابق و تجربه کار او توجه نمایید. شرکت مالی و مالیاتی متین؛ مجرب ترین و با سابقه دار ترین مشاورین خود را برای انجام امورات مالی و حسابداری در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. برای دریافت خدمات مشاوره مالی ما، می توانید به صورت تلفنی و یا آنلاین با کارشناسان و متخصصین ما ارتباط برقرار نمایید. شرکت مالی و مالیاتی متین با دارا بودن اساتید و متخصصین حاذق در امر مالی و مالیاتی به خوبی شما را یاری می کند. برای دریافت خدمات مشاوره مالی ما در بالاترین سطح کیفی و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای، می توانید با شماره های موجود در وب سایت اینترنتی متین تماس حاصل فرمایید. مشاوره مالی

چه زمانی صاحبان مشاغل از مشاورین مالی کمک می گیرند؟

هنگامی صاحبان و مدیران کسب و کار ها از مشاورین مالی و اقتصادی دریافت کمک می کنند که برای خود یا شرکتشان به مشاوره مالی نیاز داشته باشند. اگر فرد برای خود به مشاوره مالی نیاز دارد؛ به عنوان مثال قصد خرید ملک، خانه ویلایی یا تحصیل در دانشگاهی را در آینده دارد به کمک مشاوره مالی می تواند برای آینده مالی خود برنامه ریزی های لازم را به درستی انجام دهد. مشاوره مالی همواره در کنار مراجعین خود حضور دارد و موضوعات مختلف آن ها هم چون میزان پولی که باید پس انداز کند، مقدار پولی که برای شروع سرمایه گذاری به آن نیاز دارد، نوع حساب بانکی، نوع بیمه و غیره را مورد ارزیابی قرار می دهد. بخش زیادی از پول افراد به دلیل دیرکرد و جریمه مالیاتی تلف می شود. مشاور مالی به شما کمک می کند که به درستی و در زمان مشخصی، مالیات خود را پرداخت کنید.

اطلاعات مورد نیاز مشاورین مالی از مراجعین خود

مشاور مالی باید از تمامی دارایی ها، بدهی ها، درآمد شرکت و سازمان مطلع باشد تا بتواند این موارد را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. او فهرستی از سرمایه گذاری ها، مستمری ها، هدیه ها و منابع درآمد فعلی و آتی را در فرمت یک پرسشنامه از مراجعین خود دریافت می کند تا بتواند برای آینده شان برنامه ریزی های صحیحی را انجام دهد. با توجه به این پرسشنامه، ایشان می توانند از میزان ریسک پذیری، تحمل ریسک شما یا سازمانتان مطلع شوند و به کمک آن زمان معینی را برای تخصیص این دارایی ها مشخص کنند. مشاورین مالی باید از موضوعات مختلفی هم چون بیمه، اوضاع مالیاتی و غیره اطلاعات کافی در دست داشته باشند، با سایر حسابداران و وکیلان ارتباط خوبی داشته باشند. مشاور در ابتدا باید سعی نماید شناخت درستی از سازمان کسب کند، همواره اطلاعات دقیق و به روزی در اختیار داشته باشد و با سایر بخش ها ارتباطی دائمی و مستمر برقرار کند، او همه اطلاعات ابتدایی را ارزیابی می کند و متناسب با نوع فعالیت و سرمایه گذاری شرکت، توصیه و راهکار های صحیح را به مدیران مشاغل ارائه می دهد.

قیمت خدمات مشاوره مالی

قیمت خدمات مشاوره مالی در شرکت های مختلف متفاوت است و مبلغ مشخصی ندارد. کارفرمایان با توجه به مواردی هم چون سابقه کار، میزان تجارب و مهارت مشاوران، هزینه و دستمزد ایشان را مشخص می کنند. هزینه خدمات مشاوره ای شرکت مالی و مالیاتی متین بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، به گونه ای که اغلب شرکت ها قادر به استفاده از خدمات مشاوره ای ما می باشند. جهت دریافت خدمات مشاوره مالی، کافیست با شماره تلفن های موجود در وب سایت اینترنتی شرکت متین تماس حاصل فرمایید.
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط گروه مشاورین مالی و مالیاتی متین