مشاوره مالیاتی شرکت ها

مشاوره مالیاتی شرکت ها

مشاوره مالیاتی شرکت ها از جمله خدمات مالی بسیار مهمی است که به موجب آن ها بار سنگینی از دوش مدیران برداشته شده و از میزان استرس کاری آن ها کاسته می شود با مشاوره مالیاتی، مدیران می توانند به راحتی و بدون هیچ گونه تنشی بر فعالیت های تجاری و عملیاتی خود تمرکز نمایند. قوانین مالیاتی سخت و پیچیده اند و مرتبا در حال تغیر می باشند، به همین خاطر افراد و سازمان ها در کنار خود به یک مشاور مالیاتی خبره نیاز دارند تا بتوانند آن ها را در این مسیر کمک کند. امور مالیاتی همواره یکی از دغدغه ها و چالش های مدیران مشاغل بوده است. در صورتی که شرکت ها تکالیف مالیاتی خود را به درستی انجام ندهند، ناچارند خسارت ها و هزینه های سنگینی را جهت جریمه های مالیاتی خود بپردازند. بهترین روش برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، بهره مندی از مشاوره های تخصصی مشاوران مالیاتی می باشد. مشاور مالی متین شرکت مالی و مالیاتی متین؛ مجرب ترین و با سابقه دار ترین مشاورین خود را برای انجام امورات مالی و حسابداری در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. برای دریافت خدمات مشاوره مالیاتی ما، می توانید به صورت تلفنی و یا آنلاین با کارشناسان و متخصصین ما ارتباط برقرار نمایید. شرکت  مالی و مالیاتی متین با دارا بودن اساتید و متخصصین حاذق در امر مالی و مالیاتی به خوبی شما را یاری می کند. برای دریافت خدمات مشاوره مالیاتی ما در بالاترین سطح کیفی و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای، می توانید با شماره های موجود در وب سایت اینترنتی متین تماس حاصل فرمایید.

مشاوره مالیاتی چیست؟

مشاوره مالیاتی از جمله خدمات مالی مهمی است که اغلب مدیران مشاغل به آن نیاز دارند. با توجه به نیاز های مدیران سازمان ها و کسب و کار ها، سخت و پیچیده بودن قوانین مالیاتی، تعداد زیاد بخش نامه های مالیاتی و مهم بودن قانون ها و تهیه گزارش مالی و ارسال آن برای اداره مالیاتی به یک مشاوره باتجربه و متخصص در کنار خود نیاز دارند. قانون های سخت و پیچیده مالیاتی نه تنها وقت صاحبان کسب و کار ها را تلف می کنند، بلکه اگر به موقع و در زمان مناسب به تکلیف های مالیاتی عمل نشود، باید جرایم سنگینی را پرداخت کنند. بسیاری از مودیان در مقابل قوانین مالیاتی دچار سردرگمی می شوند و نمی توانند چگونه به حل و فصل مشکلات مالیاتی خود بپردازند. اگر امور مالیاتی به درستی و از روی نا آگاهی انجام شوند، ممکن است مدیران سازمان ها و مودیان مالیاتی را به دردسر بیندازند. در این صورت نیاز است که از کارشناسانی که دارای تخصص کافی در این زمینه هستند کمک بگیرند، آن ها با مالیات و قوانین سخت و مبهم آن آشنایی کافی دارند و دارای تحصیلات و تخصص کافی در حوزه مالی و مالیاتی می باشند. این افراد به استاندارد های حسابداری و حسابرسی اشراف کافی دارند و از حقوق و قوانین مالیاتی هم چون قانون مالیات های مستقیم، ارزش افزوده و بخش نامه و قوانین اجرایی مرتبط با آن ها دانش و تخصص کافی دارند. مشاور مالیاتی باید پرونده های مالیاتی زیادی را در سازمان مالیاتی انجام داده باشد و دارای تجربه و مهارت کافی در این زمینه باشد.

دادرسی مالیاتی چیست؟

همه افراد حقیقی و حقوقی باید در زمان های مشخصی اظهار نامه مالیاتی خود را تنظیم و به اداره امور مالیاتی ارائه دهند. این اظهارنامه های مالیاتی توسط بازرس های اداره مالیاتی بررسی می شوند و تایید یا رد می گردند. در صورت تایید اظهارنامه مالیاتی، فرد باید مالیات خود را پرداخت کند و اگر اظهارنامه مالیاتی تایید نشود، ممیزان اداره مالیاتی از مودی مالیاتی مبلغ بالاتری را به عنوان مالیات دریافت می کنند. اگر مودی مالیاتی میزان مالیاتی را که ممیز مالیاتی برای او تعیین می کند قبول نداشته باشد، باید در روندی قانونی اعتراض خود را به رای اداره امور مالیاتی اعلام نماید به این روند قانونی دادرسی مالیاتی گفته می شود که توسط یک مشاور مالیاتی به آسانی صورت می گیرد.

هزینه خدمات مشاوره مالیاتی شرکت ها

قیمت خدمات مشاوره مالیاتی در شرکت های مختلف متفاوت است و مبلغ مشخصی ندارد. کارفرمایان با توجه به مواردی هم چون سابقه کار، میزان تجارب و مهارت مشاوران، هزینه و دستمزد ایشان را مشخص می کنند. هزینه خدمات مشاوره ای شرکت مالی و مالیاتی متین بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، به گونه ای که اغلب شرکت ها قادر به استفاده از خدمات مشاوره ای ما می باشند. جهت دریافت خدمات مشاوره مالیاتی، کافیست با شماره تلفن های موجود در وب سایت اینترنتی شرکت متین تماس حاصل فرمایید.
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط گروه مشاورین مالی و مالیاتی متین