خدمات مالی در تهران ” انجام خدمات مالی در تهران “

خدمات مالی در تهران

خدمات مالی در تهران

خدمات مالی در تهران به مجموعه خدماتی گفته می شود که توسط شرکت حسابداری به اشخاص حقیقی یا حقوقی که مشمول مالیات مستقیم، قوانین تجارت، قانون کار، تامین اجتماعی، صادرات و واردات و غیره می شوند ارائه می گردد. این اشخاص نسبت به تکالیفی که برایشان تعیین می شوند موظف و پاسخ گو می باشند. تقریبا اغلب اشخاص حقیقی و حقوقی که در بخش های خصوصی و دولتی کار می کنند، باید مالیات پرداخت نمایند. تکالیف مالیاتی شامل پرداخت حقوق و دستمزد، بیمه و مالیات پرسنل، پرداخت مالیات، گزارشات فصلی، مالیات ارزش افزوده، تنظیم و تهیه صورت های مالی و درج در دفاتر قانونی می شوند. تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که موظف به اجرای تکالیف مالیاتی هستند، باید به صورت ماهیانه، فصلی و سالانه گزارشاتی را مکتوب کرده و بر اساس استاندارد های خاصی برای اداره مالیات ارسال کنند. در این صورت می توانند مالیات و حساب های قانونی خود را پرداخت نموده و شامل جریمه های مالیاتی نگردند. از آنجایی که مودیان مالیاتی در پایان هر ماه، فصل و سال درگیر مشاغل و فعالیت های متعددی می باشند، شاید نتوانند اسناد مالی خود را به درستی بررسی نموده و اجرای تکلیف نمایند، بنابراین جهت جلوگیری از بروز مشکلات و چالش هایی در پرداخت مالیات و عدم جریمه مالیاتی، نیازمند استخدام افرادی هستند که اطلاعاتی کامل در این زمینه داشته باشند. خدمات مالی و حسابرسی دارای تجربه و مهارت بالایی در این حوزه هستند و مودیان مالیاتی می توانند با خیالی راحت امور مالی و مالیاتی خود را به این افراد بسپارند. با توجه به این که کارشناسان امور مالی بر قوانین کار، بیمه و مالیات اشراف کامل دارند، در مدت زمان کوتاهی و به صورت دقیق گزارشات مالی شرکت ها را تنظیم نموده و بدین ترتیب هزینه های تمام شده مجموعه کاری را تا حد زیادی کاهش می دهند، حتی در صورت خوش حسابی مشمول معافیت ها و بخشودگی های مالیاتی نیز خواهند شد.

خدمات مالی مرتبط با تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

بسیاری از مودیان مالیاتی دارای دغدغه ها و مشکلات فراوانی در زمینه تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده خویش هستند، چون دارای درک صحیحی از قوانین آن نمی باشند. در صورتی که مودیان مالیاتی از تکالیف قانونی خود اطلاعات صحیحی در دست داشته باشند، می توانند اظهارنامه مالیاتی خود را در مدت زمانی مقرر تنظیم نموده و ثبت سیستمی کنند. مودیان مالیاتی با برون سپاری امور مالی حسابداری و حسابرسی به شرکت های مشاوره ای متخصص در این زمینه، می توانند در مدت مشخص و تعیین شده ای، تسویه حساب های لازم را انجام داده و از بروز مشکلات آتی جلوگیری نمایند.

انواع خدمات مالی

  • ارائه خدمات مالیاتی: شامل مواردی هم چون تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی، تهیه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و ثبت نام، تهیه گزارش های فصلی، تنظیم گزارش مالیات حقوق پرسنل، تحریر دفاتر قانونی، تهیه و تنظیم اظهار نامه عملکرد و ارسال برای سازمان امور مالیاتی و غیره می شود.
  • خدمات مالی و حسابداری: انجام امور حسابداری شرکت های مختلف، نظارت بر واحد مالی و حسابداری، پشتیبانی فنی نرم افزار های حسابداری، بستن حساب ها و تنظیم صورت های مالی و غیره می شود.
  • مشاوره در رابطه با تمامی خدمات حسابداری: شامل مشاوره حسابرسی صورت های مالی، مشاوره حسابرسی داخلی، بررسی صورت های مالی، مشاوره حسابرسی مالیاتی، ارائه گزارشات حسابرسی و صورت های مالی به بانک برای دریافت وام و غیره می شود.
  • خدمات اداری و پرسنلی: شامل انجام امورات استخدامی، تنظیم قرار داد های مختلف، تهیه پرونده دیجیتالی و یا دستی پرسنل، ثبت نام بیمه تامین اجتماعی کارکنان، ثبت و تنظیم کارکرد کارکنان، تهیه لیست حقوق کارکنان و غیره می شود.

بهترین شرکت مالی و حسابداری در تهران

تقریبا هر کسب و کاری باید به بررسی و رسیدگی امورات مالی و حسابداری خود بپردازد. این حساب ها می توانند روزانه، هفتگی، ماهیانه، فصلی و یا سالیانه باشند. برای شرکت های کوچک چندان نیاز به حسابدار احساس نمی شود، اما شرکت ها و مجموعه های کاری بزرگ نیازمند افرادی متخصص در امر مالی و حسابداری می باشند که بتواند تمامی حساب ها را به درستی رسیدگی کند، بنابراین خدمات شرکت های حسابداری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. برای دریافت خدمات مالی و حسابداری پیشنهاد می کنیم به سراغ شرکت هایی بروید که دارای سابقه و اعتبار بالایی در زمینه ارائه خدمات مشاوره ای و مالی باشند. شرکت حسابداری و مالیاتی متین با دارا بودن سال ها سابقه کار در زمینه انجام امورات مالی و مالیاتی شرکت ها و کادری متخصص و مجرب به خوبی شما را در این زمینه یاری می کنند. روش رسیدگی به خدمات حسابداری برای هر شرکتی بسته به نوع فعالیت و کوچکی و بزرگی مجموعه متفاوت می باشد. امورات مالی هر شرکتی شامل مواردی هم چون تهیه ترازنامه، محاسبه سود و زیان، پرداخت حقوق، حسابرسی و غیره می باشند که تنها افراد متخصص قادر به انجام آن هستند. اگر به دنبال شرکت و مشاوره مالی مناسبی هستید که بتوانید خدمات مالی خود را به طور کامل به او بسپارید. شرکت مالی و مالیاتی متین بهترین شرکت حسابداری در تهران است. شما می توانید با خیالی راحت، امورات مالی و مالیاتی و مشاوره ای خود را به ما بسپارید. جهت ارتباط با کارشناسان و مشاورین امور مالی و مالیاتی متین، با شماره های درج شده در وب سایت اینترنتی ما تماس حاصل فرمایید.
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط گروه مشاورین مالی و مالیاتی متین