اداره مالیات غرب تهران ستارخان

اداره مالیات غرب تهران ستارخان

مشاوره مالیاتی  به صاحبان مشاغل کمک می کند که بتوانند مشکلات مالیاتی خود را برطرف کنند و با بهره مندی از راهنمایی های تخصصی ایشان، پرونده مالیاتی خود را مدیریت نمایند. مودیان مالیاتی که قصد مراجعه به اداره مالیات غرب تهران ستارخان را دارند، بهتر است قبل از هر گونه اقدامی، با کارشناسان امور مالیاتی ما مشورت نمایند. شرکت مالی و مالیاتی متین؛ مجرب ترین و با سابقه دار ترین مشاورین خود را برای انجام امورات مالی و حسابداری در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

اداره مالیات غرب تهران ستارخان

برای دریافت خدمات مشاوره مالیاتی ما، می توانید به صورت تلفنی و یا آنلاین با کارشناسان و متخصصین ما ارتباط برقرار نمایید. شرکت  مالی و مالیاتی متین با دارا بودن اساتید و متخصصین حاذق در امر مالی و مالیاتی به خوبی شما را یاری می کند. برای دریافت خدمات مالی و مالیاتی ما در بالاترین سطح کیفی و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای، می توانید با شماره های موجود در وب سایت اینترنتی متین تماس حاصل فرمایید.

مشخصات مشاور مالیاتی

اگر قصد دریافت مشاوره از یک متخصص و وکیل مالیاتی را دارید، باید از مشخصات بهترین مشاور مالیاتی مطلع باشید که به شرح زیر می باشد:

  • باید دارای ذهنی فعال و تحلیلگر باشد.
  • بتواند به خوبی با افراد سازمان وارد مذاکره شود.
  • قابلیت تحلیل و محاسبات سخت و پیچیده را داشته باشد.
  • فردی منعطف باشد و بتواند خود را با شرایط مختلف انطباق دهد.
  • از روابط عمومی خوبی برخوردار باشد.
  • اطلاعات عمومی خوبی داشته باشد و بتواند اطلاعات جدید را کسب نماید.
  • بتواند با نرم افزار ها و فناوری های جدید به خوبی کار کند.
  • از دقت و مهارت بالایی برخوردار بوده و به جزئیات به خوبی توجه نماید.

علت نیاز به خدمات مشاور مالیاتی

مشاوران مالیاتی در امر مالی و حسابداری دانش و تخصص بالایی دارند و موجب حفظ سرمایه مشتریان خود می شوند. این افراد با توجه به اشراف بالایی که به مسائل و قوانین مالیاتی دارند، می توانند از میزان مالیات مشتریان و سازمان ها کاسته و برای کسب و کار و سرمایه گذاری های آن ها، مدیریت و برنامه ریزی بهتری را به عمل آورند.

یکی از وظایف اصلی مشاوران مالیاتی کاهش هزینه ها و بدهی های مالیاتی است و برای کاهش هزینه های مالیاتی از روش های مختلفی استفاده می کنند. یکی از روش های کاهش مالیات، دادرسی مالیاتی است که در این روش مشاور مالیاتی مسئولیت پرونده مالیاتی شرکت یا سازمان را قبول می کند و با برطرف کردن مشکلات ان از طریق مراجع قانونی و حل اختلاف های شرکت یا فرد با دولت، به انجام وظایف خود می پردازد.

مشاوران مالی دارای دانش و تخصص کافی در ارائه مشاوره به مشتریانشان هستند و قادرند تا حد زیادی هزینه های مالیاتی پرداختی و سنگین ایشان را کاهش دهند.

یکی دیگر از روش های کاهش مالیات؛ پشتیبانی مالیاتی است. در این روش مشاوران مالیاتی همه قانون های مالیاتی را برای مدیران شرکت ها مطرح می کنند و پیچیدگی های قانون های مالیاتی را برای آن ها آسان می سازند. مشاور مالیاتی صورت های مالی را به صور دقیق تهیه می کنند و به مدیران سازمان ها در جهت کاهش مالیات پرداختی راهکار های ارزنده ای را ارائه می دهند. مشاوران مالیاتی به کنترل پرداختی ها، بخشودگی های مالیاتی و دیگر موارد می پردازند.

هزینه مشاوره مالیاتی

هر چه مشاور مالیاتی دارای تجربه و تخصص بالاتری باشد، در نتیجه دستمزد بیشتری را دریافت خواهد کرد. برخی از مشاوران مالی به صورت درصدی کار می کنند؛ یعنی بخشی از حقوق خود را به صورت ثابت دریافت نموده و بخش دیگر آن را به صورت پور سانتی می گیرند.

اگر می خواهید در آینده به عنوان یک مشاور مالیاتی فعالیت کنید، لازم است که به تحصیل و اخذ مدرک دانشگاهی در رشته های مالی و حسابداری بپردازید، هم چنین شما می توانید در دوره های تخصصی حسابداری و مالیات شرکت کنید.

شرکت حسابداری متین برگزار کننده دوره های تخصصی و جامع حسابداری است که با شرکت در این دوره ها می توانید گواهینامه معتبر این حوزه را کسب نمایید. مشاوره مالیاتی شغلی حرفه ای است که افراد علاقه مند باید در حوزه مالی و حسابداری به تحصیل و دریافت مدارک معتبر بپردازند. برای اینکه به یک کارشناس مالیات و مشاور مالیاتی مبدل گردید، لازم است که به همه قانون ها و مقررات مالیاتی مسلط شوید.

درخواست مشاوره مالیاتی

قیمت خدمات مشاوره مالیاتی در شرکت های مختلف متفاوت است و مبلغ مشخصی ندارد. کارفرمایان با توجه به مواردی هم چون سابقه کار، میزان تجارب و مهارت مشاوران، هزینه و دستمزد ایشان را مشخص می کنند. هزینه خدمات مشاوره ای شرکت مالی و مالیاتی متین بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، به گونه ای که اغلب شرکت ها قادر به استفاده از خدمات مشاوره ای ما می باشند. جهت دریافت خدمات مشاوره مالیاتی، کافیست با شماره تلفن های موجود در وب سایت اینترنتی شرکت متین تماس حاصل فرمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط گروه مشاورین مالی و مالیاتی متین